понедељак, 4. јун 2012.

На прозору Магазе - Мирјана Петровић

Природа дарује, сунце поставља трпезу


Студент, падобранац, ронилац, планинар, супруга, мајка, метеоролог, новинар, службеник, преводилац, наставник, грађанин села Дојкинци. 
Нада се... и органски пољопривредник малог формата.

Живот сазрева попут воћке и ако га пре времена не силите прскањем и вештаћким ђубривом, доноси сочан и сладак плод.  

Да будем искрена, од живота сам добила више него што сам му дала...
 Ја сам обичан неко рођен у граду који га није увек чинио срећним, неко ко није одувек знао шта хоће...али је, барем, осећао шта неће...
 Од мука одрастања бежала сам у природу, волела биљке - студирала метеорологију, надала се науци - постала домаћица, волела сам узбуђења, море, планине, далеке земље - родила троје деце…  Релативно рано сам научила да не маштам, живела сам оно што је живот предамном стављао.




  Књига "Сунчева трпеза" моја је мала помоћ свима који предосећају да на додиру Земље и Сунца буја зелени свет створен од стране Оног који брине. 

Идући за Сунцем и годишњим добима, увек и свуда - на излету, одмору, па и у граду, срећемо помоћ, храну и лек...
Не препуштајте до краја свој живот индустрији и трговцима за које сте само безлични извор прихода. Потребно је само да видите, сагнете се и уберете. 

Запамтите, снагу исцељења има само оно што је брано и припремано са љубављу...за драге људе.






Ова књига у пуном колору и тврдом повезу, на 466 страна садржи опис и упутства за препознавање и коришћење 68 најчешћих и најбројнијих јестивих и лековитих биљних врста, календар брања, око 400 рецепата, мноштво фотографија... 
Мало поглавље на крају књиге посвећено је Старој планини по чијим сам ливадама и пашњацима годинама ишла за биљем.

 „Сунчева трпеза“   је треће издање ранијег „Кувара самониклог биља

Нема коментара:

Постави коментар